2011. gada 24. okt.

YO!

Tad tā...šodien bija pirmā skolas diena pēc brīvlaika...no rīta bija tiiik grūti piecelties, jo viss apkārt tumšs, bet saņēmos...jo cik tad nu var sēdēt mājās?! :)


Ko es sadarīju brīvlaikā?!  
Aizbraucu līdz "IKEA", kas ir samērā lēts veikals, kur var nopirkt visu vajadzīgo mājas iekārtošanai. Tā kā nezināju kā uz turieni tikt, ņēmu talkā googles tanti, izpētiju ceļus un devos 11km braucienā. Uz šo veikalu devos ar domu nopirkt grozus, kur sabāzt drēbes citādi tās tagad mētājas kkādā spainī, kas līdzinās veļas kastei :D...bet, protams, ka neiegādājos grozus, bet tā vietā nopirku kafijas galdiņu par  4Ls un aromātiskās sveces. Grūtākais bija tikt mājās, jo nebija īpaši forši braukt ar riteni tos 11km atpakaļ uz mājām ar galdu padusē+ vēl sanāca apmaldīties, kā rezultātā nonācu kaut kādā vietā pie zirgu staļļiem un govīm, bet nu kaut kā jau tiku mājās.


3dien vakarā devos uz galvaspilsētu- Kopenhāgenu, lai satiktu brālēntēti& dotos vakariņās. Vispār teikšu tā- Kopenhāgena piiiiiiilnīgi atšķiras no Roskildes..salīdzinoši Roskilde ir totālākie pāķi :D 
Kā arī saņēmu sūtījumu no mājām ar ēdienu utml lietām :)) 


Ceturdien un piektdien darbojos ar uzdotajiem mājasdarbiem- projektu ekonomikā un lasīšanu mārketingā. Bet vispār esmu pamatīga sliņķe un par rītdienu man jāpiebeidz ekonomikas projekts+ lielais darbs statistikā...brrr


5dienas vakarā aizbraucu līdz kojām satikt savus biedrus, izdzērām mammas atsūtīto arseniču un gājām uz pilsētas centru ballītē.


Tā kā drīz man atnāks mans CPR numurs(tas ir kkas līdzīgs personas kodam un bez kura te nevar strādāt) sāku meklēt kaut kādu darbu..protams, ar to nebūs viegli, jo visam pamatā ir dāņu valoda, no kuras gandrīz neprotu neko, bet nu cerams kaut kas atradīsies. Bet nu šodien pieteicos brīvprātīgā darbam vienā MTV pasākumā, kur uzstāsies top Dānijas dziedmaņi, aktieri, uml. tagad jācer tik, ka mani pieņems, jo tas solās būt interesanti+ varēsim skatīties par brīvu+ēst viskaut ko :D


Vislabākais, kas šodien notika- dabūju pāris grāmatas(kuras man nebija)-par velti- skolā bija salikta kaudze ar grāmatā, kuras nevienam nevajag no iepriekšējajiem studentiem, tad nu es savācu tās, kuras man ir vajadzīgas un trūkst+vēl kaut kādu grāmatu par dāņu ekonomiku...varbūt kādreiz palasīšos :D


Te pāris bildes no manas skolas :) ->









Aaaa, un šitajā 5dienā(kā jau lasijāt) nebiju Kopenhāgenā, bet toties uz turieni došos šo 6dien, kur mums būs traks helovīnu baļļūūūūks! :)
Visu labu!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru