2011. gada 10. okt.

10.10.2011

Labdien!! :)

Pēdējās dienās savu laiku īsinu skatoties filmas. Viena grupas biedrene man ieteica 2, manuprāt, ļooti labas filmas. Tā kā tiem, kuriem patīk nervus kutinošās/psiholoģiskās filmiņas iesaku - 
pēdējā filma manai grupas biedrenei likās smieklīga...bet nu nezinu, man likās vienkārši šizo, bet nu man nav īpaši spēcīgi nervi :D

Ko esmu sadarījusi kopš piektdienas?! Īpaši neko. Vienīgi ik pa laikam uznāk "melnie", bet nu šīs sajūtas arī esot pārejošas.
Brīvdienu vakarus pavadīju izklaidējoties un iepazīstot jaunus cilvēkus...un visu svētdienu nogulēju galvassāpju dēļ :D

Šodien ārā ļoti jauks laiks-braucot mājās pamatīgi izmirku.. sliktā laika dēļ turpināšu skatīties kādas filmiņas un būs jāizveido darbs excelī(ekonomikai) un hypostat'ā(programma, kas ir līdzīga&saistīta ar exceli)-statistikai.

Šodienai tas arī viss-nav man iedvesmas! :D

2 komentāri:

  1. Es noskatījos treilerus. Pirmā filma varētu būt heavy! Otrā - man mazliet patīk. :D Man laikam vienkārši patīk melnais humors.

    AtbildētDzēst
  2. Abas ir labas, bet 2. ir vispār čau :D

    AtbildētDzēst