2011. gada 28. okt.

Friday, fridaaay!

Sveicināti!! 


Pats jaunākais notikums- esmu viena no tiem veiksminiekiem, kam ir izdevies atrast darbu(tik tiešām man noveicās, jo, nezinot dāņu valodu, darbu te ir pagrūti dabūt) :)


Vispār- Dānija tiek uzskatīta par diezgan drošu vietu, kur dzīvot..tāpēc, ejot gulēt, mēs nekad neslēdzām durvis...līdz 2dien ap 5 naktī es pēkšņi sadzirdēju, kā atveras dzīvokļa durvis(sākotnēji domāju, ka tā ir mana dzīvokļa biedrene), bet tad saklausīju vīriešu balsis, kas kaut ko sauca dāņu valodā(diezgan neomulīgi), bet izrādās tur bija 3 čaļi, kas meklēja kaut kādu savu družānu un bija sajaukuši dzīvokļus :D


Manā grupā ir viens ķīnietis(kuram ir 30 gadi un viņš ir precējies) ar kuru mēs starpbrīžos bieži vien runājamies, kā arī pastāstījām to, ka mums garšo sušī(pareizi īstenībā esot "šusī", piemēram, ķīnietes ierēca, kad mēs teicām sušī)...tad nu 3dien viņš mums bija sagatavojis pārsteigumu, uzdāvinot čupu ar paštaisītiem, gardiem šusijiem :D
     Par skolu runājot- tur mums tiek uzdota vesela čupa ar dažnedažādiem mājasdarbiem- lasīšana, exceļa darbi ekonomikā, hypostata čakaris statistikā...bet ziniet?! es labāk taisu šos trakos darbus, nevis atgriežos tur kur biju pirms gada-  no 8 rītā līdz vismaz 14...un kur jāapgūst 13 priekšmeti, par kuriem bieži vien radās jautājums "nu, kam man tas??!?!?!" (protams, ne visiem, bet bija daļa tādu priekšmetiņu)+ vēl neaizmirsīšu to kā reizi pusgadā nācās peldēt vismaz 16 baseinus!! Fuu, cik labi, ka tas ir garām :D


Kas vēl mani uzjautrināja- šo 2dien man bija intervija(darbam) un tai sievietei, ar kuru runājos, ir sīcis, kuram janvārī būs 2 gadi un viņš vēl īpaši nerunā. Tad nu mēs piesēdāmies pie galda(sīcis arī, tikai viņš tika ielikts speciālā bērnu krēslā). Tā sieviete gan man, gan sev uztaisīja pa tējai, bet bērnam iedeva ūdens glāzi. Un pēkšņi tas sīcis, paceļot glāzi, mums uzsauc "skål", kas nozīmē "PRIEKĀĀ!!" un mēs ar viņu saskandinājām glāzes/krūzes :D redz-ko tik tie sīkie neiemācās no vecākiem! 


Šodien skolā mēs iesmējām par šo video: http://www.youtube.com/watch?v=KHy7DGLTt8g , kur čalis spēlē saksafonu 10 stundu garumā, apvienojot to ar lieliskiem deju soļiem :D...bet patiesībā tas ir izgriezts no Eirovīzijas dziesmas, kur šitais čalis spēlēja tikai 5 sekundes...un kāds gudrītis to uztaisīja par 10 stundu garu dziesmiņu!! :D
Un šodien uzzināju, ka nākamās divas nedēļas man 5dienas būs brīvas, jo...skolotājai jāliek tiesības :D 
Rītdien man ir pirmā darba diena un tad jau vakarā uz Kopenhāgenuuu :))







JAUKAS BRĪVDIENAS!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru