2011. gada 7. okt.

Fredag

Sveicieni no Roskildes..šodien gan šī pilsēta smagi ož pēc zirgu/govju mēsliem, bet nu tas nekas :D
Kopš pirmdienas vakara neesmu neko rakstījusi, jo ir daudz jāmācās, jāpilda dažādi mājas darbi...nav jau tā, ka galīgi nebūtu laika kaut ko ierakstīt, drīzāk noslinkoju.
Tad nu īsumā par to, kas noticis pēdējo dienu laikā...esmu iestājusies studentu padomē, kas solās būt interesanta štelle, jo mēs veidosim skolas ballītes un lemsim vēl visādas lietas :D bet nu vēl neesmu bijusi uz sapulci, jo mūs-internacionālos studentus- te mazliet atstumj, protams, priekšplānā tak ir vietējie studenti.


Kā jau esat dzirdējuši no maniem iepriekšējiem ierakstiem 3dienas man ir garās dienas..tad nu mācījāmies biznesa likumus/ekonomiku(starpcitu, esmu kļuvusi diezgan spēcīga ekselī :D )
Nākamnedēļ visas dienas būs īsās dienas, visilgākā diena būs ar 5 mācību stundām. Tas tāpēc, ka nākamā nedēļa ir pirmsbrīvlaika nedēļa.
Jā- no 15.oktobra mani sagaida nedēļu garas brīvdienas, kurās centīšos šo to pamācīties un, protams, atpūsties :)
Ceturtdien pirmo reizi neaizgāju uz skolu(iepriekš vispār nebiju neko kavējusi), bet tas tādēļ, ka todien bija paradzēts nākt cilvēkiem, kas apskatīs bojājumus, ko izdarījis iepriekšējais īrnieks un salabot kaut ko, ja kas labojams.
Vispār jau varēju aiziet uz pirmajām divām stundām-statistikām- bet, kad pamodos, izlēmu, ka tomēr neiešu uz skolu, jo laiks bija reti riebīgs.
Šorīt no rīta mani pārsteidza aukstais laiks-it kā saule, bet tāds aukstums, ka pilnīgi prasās pēc cimdiem.
Šodien man ir uznācis gruzis. Pat mani biedri teica, ka pirmo reizi mani redz ne tik labā garastāvoklī :D
Iemesls ir tāds, ka mums šodien mārketingā bija daudz jālasa un diezgan sarežģīts teksts, kura dziļo domu īsti neizpratu...tad nu tā dēļ man arī uznāca tas lielais gruzis.
Gruža iemesls nr 2 ir tāds, ka jūtos nedaudz vientuļi šeit(nu vismaz šodien).


Bet nu priecīgā ziņa ir tāda, ka šodien nopirku lidmašīnas biļeti uz mājām. Tā kā 16.decembrī, plkst. 23.05 ielidoju Rīgā...lai kā man patiktu šeit, tomēr nespēju sagaidīt savu došanos uz manām īstajām mājām! :))


Šodien mājās nesēdēšu, lai neuznāk vēl lielāks gruzis. Ja viss izdosies, tad šodien satikšos ar igauņiem, latviešiem, poļiem un vēl kaut ko, kas šodien ierodas Roskildē!


Veiksmi arī jums! :)

2 komentāri: