2011. gada 3. okt.

I'm back!

Beidzot esmu saņēmusies darbam ar ekseli un biznesa likumiem, bet vispirms gan uzrakstīšu blogu! :D

Tātad piektdienas vakars izvērtās tīri interesants. Kā jau teicu bija plānots doties uz dzimšanas dienas ballīti.
Ar lietuviešu meiteni sarunājām satikties 20.00 pie stacijas. Kad satikāmies, vienai no meitenēm vajadzēja papildināt telefonam kredītu, bet kā to izdarīt nezinājām, jo viss dāņu valodā. Tad nu ieraudzījām, ka uz tuvējā soliņa sēž divi vīrieši. Piegājām pie viņiem un kamēr viens no viņiem darbojās ar kredīta papildināšanu, otrs pievērsās mums ar jautājumu "meitenes jūs pīpējat?", es atbildu, ka es nepīpēju, bet pārējās abas meitenes pīpē....bet izrādās, ka tās gan nebija vienkārši cigaretes, bet gan zāle! Iedomājieties-čalis normāli pīpē kāsīti pie stacijas, atklātā vietā :D

Pēc tam devāmies uz kojām, kur bija paredzēta ballīte. Tur chillojām, un es sarunāju ar saviem kaimiņiem no pretējās mājas(ja atcerieties to ierakstu par čali apenēs :D ), ka kādu dienu iešu pie viņiem ciemos uz aliņu un spēlēsim duraku :)

Tad devāmies uz CrazyDaisy, kur man kāds "nospēra" jaku, tad nu es ļoti sadusmojos un devos uz interpooli, domājot, ka vakars būs galīgi garām...slinkums stāstīt, bet vakars izvērtās labs! :D
Kāpēc teicu "nospēra", jo kāds manu jaku izrādās bija pārstiepis uz citu zāli un to atrada manas kursa biedrenes :)
Bet sajutos mazliet slikti- jo tajā vakarā, kad kāds man "nospēra" to jaku, es nospēru kādai citai žaketi(jā-te veidojas ķēdīte :D ). Kad nākamajā dienā uzzināju, ka mana jaka ir atradusies, nolēmu sevis nosperto žaketi vakarā aiznest uz CrazyDaisy un atdot garderobē...bet par to es atcerējos, kad biju jau pusceļā, tad nu sajutos mazliet čābīgi :/

Sestdienas nakts nebija tik traki interesanta- mājās biju ap pus 3, bet varbūt tas labi, jo 7dien pamodos normālā laikā un beidzot varēju pievērsties ekonomikai.

Šodien man bija četras stundas(komunikācijas), bet jutos ļoti slikti, jo ballīšu dēļ man ir sačakarējies režīms un vakar aizmigu ap 2 naktī, bet jāceļas bija 6.40. 
Beidzot saņēmām savas studentu kartes, smieklīgas. Es tur esmu baigā smaidule :D

Pēc skolas man bija jātiek galā ar savu vēstuli un jāpiesakās dzeltenajai kartei(uzturēšanās atļaujai) un CPR numuram. Apskraidīju kādas trīs vietas, bet ar citu cilvēku palīdzību atradu īsto. Paņēmu numuriņu un kādas 30minūtes- 1stundu gaidīju rindā. Tad aizpildīju anketu un mana uzturēšanās atļauja būs gatava pēc kādām 2 nedēļām-tad nu varēšu sākt mācības dāņu kursos(nevaru vien sagaidīt, jo ir tiiiiiik stulbi, kad kāds ar mani sāk runāt, man jāatbild "nevarētu lūdzu angliski?!" brrrrrrrrrrr)

Rītdien atkal brīvdiena, bet tā būs darbīga dieniņa, jo jādodas samaksāt par dzīvokli+ vēl pāris štelles par kurām pastāstīšu rītvakar.

Šovakaram pietiks, jo mans mīļais ekselis jau mani gaida!
Sveicieni :*


Un kaut kad drīzumā(tuvākā mēneša laikā) tikšu pie fotoaparāta, tad varbūt mans blogs kļūs mazliet interesantāks...jo kas gan ir blogs bez bildēm?! Tik pat labi es tagad sēžu LV un visu šito saceru :D 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru